Diabetesvereniging Nederland > Thema: Volhouden - openbaar -

Volhouden: April --> Bewegen

<< < (2/5) > >>

Lonny:
Wij hebben geen Auto doen alles op de Fiets.
en een keer per week sport de  BBBB.

elly:
Sinds 1993 heb ik yogalessen gegeven, met neuropathie. Vijf jaar geleden ben ik gestopt met zwangeren yoga, in juni stop ik met ouderen yoga. Ik vind het nu genoeg. ( ben nu 66 jaar ) Wel ga ik weer beginnen met ontspanninstechniek/meditatie lessen geven. Wel bewegen maar ietsje rustiger.
Doe intussen voor mezelf 2x per jaar een 5 daagse Qi Gong.
Is er b.v. in de zomer geen les dan gebruik ik de roeitrainer.

Erica:
valt huishoudelijk werk ook onder beweging?
zelf doe ik dinsdag, woensdag en donderdag minimaal 3 uur per dag huishoudelijk werk, verder wandelen en fietsen we veel en zijn we sinds deze week begonnen met 1x per week zwemmen, afgelopen woensdag heb ik 350 meter gezwommen (20 minuten) + 45 minuten gezwommen in het recreantiebad, ook doe ik in de weekenden sinds maart t/m oktober mijn sport minigolf en daar wandelen we dan ook nog eens 20 minuten per ronde, met zo af en toe even stoppen omdat je de bal moet slaan.

He-mie.:
Bij goed weer op de racefietsof samen met echtgenote op de gewone fiets.Bij slecht weer elke dag op hometrainer(ongeveer half uur en nog wat lichamelijke oefeningen en gewichten)

Het helpt!!!!!

trabant:
1x per week zumba enin april starten ze hier bij de fysiopraktijk met een beweeg programma voor diabetes type 2.Daar wil ik ook aan mee gaan doen.
gr Geertje :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Reageer

Naar de volledige versie